- Історія -
Київський річковий порт знаходиться на 822-му кілометрі від гирла Дніпра. Тривалість навігації - з 25 березня по 1 грудня. Порт приймає судна довжиною до 130 м, з осадкою до 3,2 м. Захід і вихід суден регулюється диспетчером порту.
При обмеженій видимості (менше 1 км.) Рух суден по акваторії порту заборонено. Рейд вантажного району № 3 призначений для судів, які очікують вантажну обробку на причалах району. Допускається швартування 4 суден паралельно березі. У Київському річковому порту здійснюється бункерування паливом і питною водою (з берега).
Київський річковий порт розташований на правому березі Дніпра. У той час використовувався в основному для перевезень зерна, солі, лісу, промислових товарів. Після споруди Дніпровського каскаду ГЕС став доступний для великих суден і фактично перетворився на транзитний порт, через який йшли вантажі портів басейну Дніпра. Вантажі з великотоннажних суден перевантажували на флот, який обслуговував мілководну частину Дніпра і Десну, і навпаки.
Сьогодні Київський річковий порт – це підприємство, що має в своєму розпорядженні більше 1,5 тисячі метрів вантажних причалів, обладнаних сучасними вантажно-розвантажувальними засобами. Наявність залізничної колії, зручний під'їзд для габаритного автотранспорту дають можливості переробки вантажів, які прибувають водним, залізничним та автомобільним видами транспорту.
128 років
історії та досвіду
1 500 метрів
причальна стінка
18 Га
площа порту
2 000 000 тон
перевалка вантажів за рік
- Інфраструктура та флот -
Порт розташований в Київській гавані, охоплює понад 18 гектарів землі і має берегову лінію довше 1,5 тис.м.
До складу Київського річкового порту входять два вантажні райони: по вул. Набережно- Лугова, 4 та вул. Електриків, 12, а також Київський річковий вокзал Поштова пл., 3.
Окремий структурний елемент - Митний термінал з міжнародним пунктом пропуску.Основний вантажопотік Київського річкового порту - будівельні матеріали - пісок, щебінь, метал. У планах - розвиток контейнерних перевезень і перевалка цементу. Можливості перевалки - 2 млн тон вантажів на рік.
Вантажні причали обладнані сучасними вантажно-розвантажувальними засобами. Наявність залізничної колії, зручний під'їзд для габаритного автотранспорту, сучасні вагові комплекси дають унікальні можливості переробки вантажів, які прибувають водним, залізничним і автомобільним видами транспорту.
В складі підприємства є гідротехнічні споруди, спеціальні пристрої для стоянки, обробки та навігаційного обслуговування флоту, берегове господарство та ремонтні майстерні.
Порт має власний вантажний флот, до якого відносяться: вантажний самохідний флот, буксирний флот, службово-допоміжний флот.
У літній сезон особливо актуальний туристичний напрямок - пасажирські перевезення по Дніпру, які здійснюються з причалів Київського річкового вокзалу.
Залізнична гілкаТри колії - 2419 м, фронт навантажень 50 вагонів, ваговий комплекс
Митний комплексТериторія 10,27 гаСклад тимчасового зберігання - 541,5 кв.мМитний склад відкритого типу - 423 кв.мМісце доставки товарів транспортними засобами - 6024 кв.мБокс поглибленого огляду товарів і транспортних засобів - 790,2 кв .мОглядова - 449 кв.м
- Інфраструктура та флот -
● Самохідний флот - 17 одиниць● Пасажирський флот - 10 одиниць● Вантажний самохідний флот, в тому числі криголам - 7 одиниць● Несамохідний вантажний флот – 10 одиниць● Плавкрани – 3 одиниць● Гідро навантажувачі піску - 2 одиниць● Причальні понтони – 7 одиниць● Портальні крани – 6 одиниць● Очисне судно ОС-21● Станція біологічного очищення СБО● Плавучий док ДОК-3
- Кар'єра-
Ми сучасна компанія, яка є соціально відповідальною перед кожним членом нашої команди. Ми маємо певні цінності і хочемо поділяти їх з усіма новими робітниками. Якщо ви маєте професійні навички та бажаєте працювати в сучасній великій компанії - надсилайте резюме чи відгукайтесь на вакансії нижче.
Вітаємо на борту!